Įžvalgos

Karo įtaka tvarumui: nuo dėmesio tiekėjams iki kibernetinės saugos

Jau daugiau kaip du mėnesius besitęsiant Rusijos karinei agresijai prieš Ukrainą vis dažniau sulaukiu klausimų, kokią įtaką tai turės bendrovių dėmesiui tvarumo temoms. Ar nenueis tie klausimai į antrą planą? Reklaminėms, aiškios prasmės neturinčioms ir vertės nekuriančioms neva socialinės atsakomybės akcijoms dėmesio ir resursų bus tikrai mažiau, tačiau įvairiems verslo tvarumo aspektams jų kaip tik daugėja.

(Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2022-05-07)

Tvarumas, darnumas, CSR, ESG, GRI – kaip nepasiklysti?

Tvarūs finansai, tvari komunikacija, tvarūs pardavimai – tai tik keli iš šiemet vykusių renginių leitmotyvų. Jie liudija, kad tvarumas tapo neabejotinai vienu populiariausių žodžių verslo pasaulyje. Ir neatsitiktinai – tvari veikla yra tai, apie ką galvoja vis daugiau įmonių. Visgi, girdimos ir kitos sąvokos – darnumas, socialinė atsakomybė (CSR), taip pat ESG ir GRI. Ką jos reiškia ir kaip tarp jų nepasiklysti?

((Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2021-11-24)

CSR strategija – įrankis tiksliniam poveikiui pasiekti

Bendraudamas su įmonėmis, kurios nori žengti socialinės atsakomybės (CSR) ir tvarumo keliu, pastebiu, kad dar neretai maišoma, kas yra socialinės atsakomybės politika ir kas – strategija. Bendrovėms, norinčioms, kad CSR kurtų papildomą pridėtinę vertę ir padėtų pasiekti realaus poveikio, CSR strategija yra būtinas elementas, kurio CSR politika nepakeičia.

(Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2021-05-20)

Norime būti socialiai atsakingi: nuo ko pradėti?

Vis daugiau verslo įmonių renkasi socialinės atsakomybės kelią: dėl pakitusių vartotojų, darbuotojų, bendruomenių lūkesčių, vyriausybių reikalavimų ar, galiausiai, dėl pačios įmonės ar jos vadovų, savininkų puoselėjamų vertybių. Tuo pačiu tvarumo ir socialinės atsakomybės sąvokos vis dar mistifikuojamos, o imtis socialinės atsakomybės atrodo brangu ir sudėtinga.

(Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2021-01-11)

Įmonių socialinė atsakomybė: mąstymo būdas, kuris atsiperka

Pandemija tapo dideliu išbandymu visuomenei ir joje veikiančioms organizacijoms bei įmonėms. Visgi, tos bendrovės, kurios skiria didesnį dėmesį socialinei atsakomybei ir tvarumui, su jos pasekmėmis tvarkosi geriau. COVID-19 puikiai atskleidžia, ar socialinė atsakomybė ir tvarumas tėra įmonės komunikacijos, ar – integrali verslo vystymo strategijos bei sprendimų priėmimo dalis.

(Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2020-11-17)

Socialinė atsakomybė – priemonė kurti verslo reputaciją

Pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie įmonių socialinę atsakomybę bei atskaitomybę. To priežastys įvairios – auga vartotojų ir ypač darbuotojų lūkesčiai, ieškoma kelių, kaip stiprinti pasitikėjimą bei kurti reputaciją. Teisingai suprasta ir tinkamai įgyvendinama socialinės atsakomybės disciplina yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant šių tikslų.

(Straipsnis publikuotas portale DELFI, 2018-08-06)
Nežinote nuo ko pradėti?
Pasikalbėkime